Verslag: De Broadcast Media Community (Broadcast Magazine)

De Broadcast Media Community (BMC) is gelanceerd, een nieuw initiatief van Broadcast Magazine dat opdrachtgevers en kandidaten binnen de mediawereld samenbrengt in één online omgeving: www.bmcommunity.nl

Ook tijdens het Mediapark Jaarcongres waren de reacties enthousiast en werden tal van gesprekken gevoerd met geïnteresseerde mediaprofessionals, zowel aan de kant van opdrachtgevers als opdrachtnemers. De BMC profileert zich als een onafhankelijk, transparant platform dat niet fungeert als bemiddelingsbureau. De opdrachtgever komt rechtstreeks in contact met de kandidaat, die zich vooralsnog geheel kosteloos kan aanmelden.

Opdrachtgevers hebben de beschikking over een enorme pool met potentiële kandidaten. En in plaats van keuze uit slechts een beperkt aantal vaste opdrachtgevers, kunnen kandidaten op hun beurt via de community worden gevonden en direct benaderd door aangesloten opdrachtgevers. Daar hoef je als kandidaat niets voor te doen.

 

De voordelen van de Broadcast Media Community op een rij:

 

Onder andere zenderbazen, facilitaire bedrijven en producenten omarmen dit initiatief. Op www.bmcommunity.nl is ook een korte impressie te zien wat zij van de BMC vinden. Aarzel niet, doe mee en schrijf je in!